emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

skola och piteå idag drygt

Publicerad 2011-05-03 19:16:51 i mitt liv

kan säga min gårdag var inte lyckad,fast jag var med sötisen sanna och de var kul!
Jag och sanna gjorde inte så mycket vi var med jonas,altid kul att vara med sanna!<3
Sen fick jag träffa en person som gör mig jätte glad! :D<3
Idag for vaknade jag tjugo i åtta och for till skolan tio över åtta,lyckat?! han iaf fixa mig o allt.
Sen for jag klockan ett till piteå och fixa massa saker.. Var hemma vid halv sju!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-05-03 20:00:04

vem fick du träffa som gjorde dig glad? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela