emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Trötter

Publicerad 2012-12-05 22:17:10 i

Hejsan idag å skolan hade vi no prov som var ganska svårt men kändes ändå bra. Vi hade även Engelska glosor som gick toppen. När jag kom hem från skolan så åt jag pannkakor sen somna jag klockan fyra och vakna klockan 19 i panik och trodde de var torsdag morgon. Så jag skrek iprincip till Wilma var är pappa vad är de för dag?!?! Trodde jag hade försovit mig men som tur så var den sju på kvällen. När jag vakna så fika jag lite sen satte jag och pappa oss framför teve och kolla på "Stalkers" ett teve program om en kvinna som blivit förföljd i 30 år. För övrigt så ska jag vara ledig imorgon för jag ska till doktorn i Piteå. Yippey eller..? haha nu ligger jag och väntar på att älskling ska sluta jobba och komma och krypa ner med mig i sängen så ni får sova gott för de ska vi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela