emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Han tycker de är skönt,visst,ellerhur ? ;)

Publicerad 2012-12-02 16:20:55 i mitt liv

Har vart på en roadtripp i korsträsk med älsklingen,först till hans farmor o farfar. Och efter det till mina saknade älskade grannar! Gud vad de kommer upp mycket minnen då man besöker sitt barndoms hem med de gamla grannarna. Ja herre gud skulle lätt skruva tillbaka tiden typ nu! Hoppas ni alla har det bra,jag tycker det är jätte kul med så många läsare redan. Men snällla kommentera om de är något ni undrar över.Juste klockan sex ska jag o klippa mig så då blir det säkert någon bild ikväll så holl koll.
Jag vill vara mindreeee!
Kramizz! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela