emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

saknar en massa folk just nu!

Publicerad 2011-05-08 00:14:31 i mitt liv

min kväll har spenderats med hanna! vi var ute och gick pratade om livet sen åt vi massa kladdkaka och såg film sen satt vi i nån till timma och pratade om livet! Sjukt härligt att ha dig tillbaka känns som vi alltid vart vänner! <3
Min kväll slutade hos min moster hon hade nån fest o hanna for hem vid elva..
Men iallafall imorgon ska jag och hanna till luleå! :D och vi ska fara vid nio tiden så jag måste gå å sova nu hade så jätte bra så bloggar jag mer imorgon då jag kommer hem.
saknar dig sötnos du måste komma till älvsbyn snart!

Kommentarer

Postat av: nicole

Publicerad 2011-05-08 21:29:56

att jag måste! Saknar dej med<3

Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Publicerad 2011-05-09 10:06:18

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/sondagens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela