emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

hejsan alla...

Publicerad 2011-05-04 20:53:59 i mitt liv

inatt somnade jag sent som vanligt,snälla ge mig sömmn piller!
skolan var ganska chill ci hade musik och jag spelade trummor.
sen hade vi idrott och jag hade glömt kläderna hemma så jag satt o chilla
med alla andra som hade glömt ahha! Efter skolan var jag med sanna nicko o sandgren!
Vi var här ett tag o sen åt dom på okey ogrejer . Hahah vetni hur nära jag var på att hoppa i vattnet
i bäcken helt galen kvinna jag e! Men nu ska jag tvätta bort sminket sen äta o bara softa i min goa säng!
så ni får hade bra för de ska jag,imorgon iallafall då slutar vi tolv sen ska jag springa lite o vara med sanna ♥
ciao! ♥

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2011-05-05 15:25:43

Du är så jävla fin gumman, miss you... <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela