emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Rakastan sinua <3

Publicerad 2011-03-11 22:39:22 i mitt liv

åhh vad jag har tåkit cutt
nemen juste jag har ju nötter
jah bah älskar dom!!
oj redan slut
ahha så kul har jag just nu,nej men idag fixade jag mig sen kom hanna vit tre,och då var vi
här och försökte komma på nå kul att göra ikväll,sen så åt vi och efter maten skrev dennis
att jag skulle vara med dom.Sen gick jag då till dom o de var tp tretti pers där phett nice! :D
Ahh kvällen vart kall och ganska lyckad,kul att träffa lite folk iallafall,vi får väl se vad moron
dagen bjuder på hehe :) nu sitter jag och läser lite olika bloggar,fast ingen bloggar!! :(
Itken onnesta, kun näen sinut hymyilemään, hymyilemään liianharvoin ha de bäst ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela