emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

kom hem från en lyckad kväll

Publicerad 2011-03-13 00:38:28 i mitt liv

tjo bloggen! jag gick ut vid fem o var med hanna mflr,sen for hon hem vid åtta
då gick jag wille och johannes på byn och sen te okey för de var nå folk där
ah då prata vi med dom o sen vart de ''bråk'' så då gick alla vra sitt håll tp
haha jag gick te coop där moa var,så jag var med hon ett tag.Vi tänkte åka
te lillkorsträs men jag kunde it,så jag for te en fiieest! :') ah de var kul
vi sjöng sing star osv massa babbel! :D ah då vart jag lite gladare iaf,
jo och idag har jag slingat håret också!
före
under blekningen !
och efter! men de syns it så mke bah att ja har fått bort utväxten ;) kommer kanske bilder sen från ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela