emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

HELGEN

Publicerad 2011-03-20 23:07:46 i mitt liv

tjo i fredags var jag med mina söta vänner nicole mira frida och oliver i piteå,
de var kul och inte så kul men jag älskar er alla de ska ni veta ni e sjukt bra personer<3
Sen i lördags var jag med först kb,vicky o leif sen på kvällen med jimmy leif antonlindgren
och pettson vi hade kul,såg film och åkte bil.
Och idag så var jag ett tag med leif och caveman,sen kom jimmy med skotern och ämta upp mig
så åkte vi skoter till korsträsk och till adamstorm,vi var ute nån timme grymmt härligt,
Efter de gick jag hem och åt o sen var med danne jeny henke o leif sen åkte jag lite till bil o såg
sista avsnittet av solsidan hos jimmy,och nu sitter jag och äter min älsklings sallaaaadddh och
skriver med söt robin på msn!!!!<3
Lyckad helg med skratt och mycke tårar :(<'3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-22 18:01:15

Hur många har du haft sex med? (om nån)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela