emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

EPAAAAH!

Publicerad 2011-03-26 21:15:57 i mitt liv

Tjo,idag då jag vaknade fixade jag mig o sen ick till fiduz och var med han,jenny,henke,caveman och linus.
Vi kollade på hockey och lyssna på musik,sen for jag hem och åt och linus kom hit ett tag.
Efter de for vi ut och åkte epa!!!!<33 med nicko,emma, max, dennis och jag o linus såklart ! :D
Ah vi åkte till vissträsk och körde lite på byn,och jag kom just hem.
Juste jag glömde att berätta,att i torsdags var jag och såg hockey på forum med massa trevligt folk
de var bland annat jag erica,pettson,alle,mattias och finduz,grymmt kul ska nog kolla imorgon med!
Efter bion eller hockeyn vad man då ska säga då fick jag åka hem i mattes schööna epa<3
Ni får hade bra för jag ska kolla film nu puss hejjs!
MONGOOO<33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela