emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Att leva utan att älska är ej att leva ett verkligt liv.

Publicerad 2011-03-06 23:02:41 i mitt liv

nemen omge alla läsare e kvar, älskar er
Tjo jag har inte bloggat på ett bra tag.Inte bloggat på en hel vecka eller om inte mer..
Men de e så att jag inte har haft nån dator.Mina föräldrar hade den ahha vet it varför men ja.
På den tiden jag har vart borta har de hänt en massa skiiiiiiiit !
Allt har inte vart kul men ja sånt är livet som tånåring :'((((
Kan inte berätta nå mer om de.Men nu taggar jag till sport lovet vet inte vad jag hittar på men de blir kewl.
Ikväll har jag åkt lite bil med amo o robin o prata lite med jimmy o bob de var att tag sen ska jag säga
jag ler på utsidan men insidan gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela