emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

pojkar är väl varmare

Publicerad 2011-06-26 00:42:54 i mitt liv

hej idag då jag vakna skrev hanna och fråga oom vi skulle hitta på nå,och såklart ville jag de,vi tnkte vara ute i solen och äta jordgubbar och bara mysa.Men så vart de inte för alla mat affärer var stängda så vi fick inge jordgubbar... Iställe gick vi på snäckan o köpte glass o dricka ;) och tog massa kort i solen.Sen var jag med hanna och emmy ett tag o vi bara chilla på byn.Jag var med Hanna till ungefär åtta.När jag kom hem for jag och syster o köpte chips o godis sen har jag vart med mattias och tomas hela kvällen dom for typ nyss hem :) riktigt trevligt! ;D nu sitter jag och äte melon och bjuder på bilder + min förlovnings ring <3
ser ni ringen ;)

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2011-06-26 01:51:58

min brud ingen annans! när ska vi gifat oss då?<<3<3<3<3<3<<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-26 23:25:22

vem har du förlova dig med? ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela