emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

midsommar

Publicerad 2011-06-25 03:08:26 i mitt liv

Tjo ifag var de ju midsommar och värkligen en ovanlig sån,vi var hemma för typ första gången.Jag vaknade på morgonen och ansträngde mig värkligen för mitt utseende stog typ och lockahåret,satte ögonskugga som jag aldrig bukar ha så i duschen gjorde jag massa hårinpackningar menmen (a' Faster kom vid två och åt med oss sen fixa jag systers hår o så gick vi ut på byn o köpte glass.Jag köpteben&jerrys och åt upp hela själv äcklat stolt över mig själv blä de e 1000 kalorier i en bj!!! blääää måste ut och gå rundan imorgon känner jag nu! Sen så for vi till lomyjrn o lekte jag o syster tillslut kom hela familjen och faster dit också och lekte med oss ! Efter ett tag for dom så jag o syrran drog te kyrkan och lekte i en till lekpark! ahha vi vart less o drog te selholmen ringde pappa och sa att vi ville bada för att de var så varmt så han kom med badkläder o allt. Ändå var de bara syster som bada jag som brukar vara en badanka ;))) Då sa pappa att vi skulle bada hemma i poolen iställe så då for vu hem och bada i poolen iställe de var as varmt i den typ 30 grader. Sen gick jag o syster och starta en film i mitt rum och såg den. Sen då den var slut starta vi en till och såg halva och så skulle hon sova.
Då fråga papppa om jag ville följa med motorcykeln
upp till ett ställe där vi var förra midsommarn och vi for dit och alla som hade ampat med oss där förra året alla dom var där så jag ville stanna men iccke!! ): Då for vi en mega omvg på väg tillbaka för jag älskar att åka motorcykel,tack pappa! Sen vi kom har jag bara lata mig svara på massa bloggsvar och pratat med erik i skype, hade bäst puss emma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela