emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Kommer sakna dig Hanna älskling <3

Publicerad 2011-06-27 11:24:20 i mitt liv

Igår ställde jag klockan på tio över åtta att vakna och de gjorde jag utan att snooza! ;) Godestolt! +Att jag sov med min syster så då kunde jag tillbringa hela morgonen med hon.Vi kolla film och åt glass o grejer :D sötnos älskar dig.Nu ligger jag och solar på balkongen och sen ska jag och Emmy ut och då ska vi gå förbi solariumet o sola ett tag. Sen så blir de att gratta Felix och Abba,och kanske Emmys mamma! Och juste då jag duscha så raka jag benen och raka typ sönder hela vaden,nej men de tar as ont fick ett riktigt stort sår! :/ Nu har Hanna åkt bort och hon kommer vara borta två veckor de e inte okej! :( Ha en bra dag iallafall för de ska jag ! <3

vill bli mega brun <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela