emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Jag vet att ni har saknat mig,eller lite hoppas jag !

Publicerad 2011-06-23 02:31:30 i mitt liv

tjo jag vet inte hur jag ska göra med bloggen känner inte att jag har så mke tid över men jag kan iallafal slänga in ett inlägg lite då och då.Juste jag e grymt överakad för jag har typ 30 läsare och jag har inte bloggat på typ en månad de e ju jättebra!! :D Vill ni veta en sak jag har hafr ute gångs förbud sex veckor och det har vart hemskt då hade jag heller ingen telefon och ingen dator så därfr har min bloggpaus vart enorm.Hoppas alla har det bra för de har jag haha de rimma.Men idag har jag vart med jimmy o nemo ett tag.Sen mötte jag upp bästaste hanna vid konsum och var med hon hela kvällen vi gjorde massa mysiga saker och så åt vi glass och fruktsallad sen !
Ah vi har haft en ''just chilling'' dag ;DD Och igår var jag i piteå med mina älskade piteå vänner ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-23 03:00:16

så jävla söt! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela