emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

De 5 senaste frågorna jag besvarat.

Publicerad 2011-06-25 02:49:00 i mitt liv

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Hej jag tycker att du är så himla söt tänkte bara så du vet !;)

Hej aww tack så mycke du e sötare! :D

Jag älskar din blogg! Du verkar vara en så himla söt och snäll tjej... !:)

Awww tack blir så glad av dessa kommentarer eller vad man ska säga de gör min vilja större till att behålla bloggen.Tack vare mina söta fina underbara läsare har jag kvar bloggen och kämpar för att den ska bli intresannt. Du kan va söt!

Hur får man blogresponse till sin blogg? :)

Gud hur var de nu man gjorde ah jo,Först går man på menyn dr uppe och så håller man musen på ''mitt konto'' sen så klickar vidare till ''min frågelåda'' .Längst ner där står det ''visa koden'' så gör man! :) joppas du förstår och tack för frågan för nu fick jag verkligen tänka! :D

Okej ;)tycker du att de ser dumt ut om man är blondin och har bruna ögon, eller bruna ögonbryn? ;)

asså bruna ögon e ju mega snyggt men ögonbrynen om dom e såhär jätte tjocka o bruna e de ju inte fint till blont hår,men om man noppar dom eller nå :)

Hej Vacker!:) vad tycker du om Elina Berglund som går på älvåkra? :D

Hej du kan va vacker,Gud jag vet knappt vem bruden är men tur fb finns,hon e söt iallafall! ;D

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela