emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Äntligen midsommar ;)

Publicerad 2011-06-24 00:41:33 i mitt liv

tjo,imorse då ringde farfar klockan nio och ville att jag
skulle komma och då sa jag jag kommer vid ett!
Så ja klockan elva for jag te astrid,sen till farmor och
farfar oh där fick jag 300:- ;D jättebra !
Sen så for jag hem och duscha ty halva dan efter det
fixade jag mig och tog en massssssaaa ego bilder.
Sen klockan halv sju gick jag ut o mötte upp Hanna.
Vi gick som planerat till Okey och åt pizza tilsammans mega mysigt,
sen köpte vi slusch och satt och mös på storgatan,och sola högst uppe på raggen.
Efter de gick vi hem till mig och såg på film.
Sen for Hanna hem och jag såg en till film och nu ska jag se ännu en till :)
haha mycke film de vart :o
Men efer de måste jag sova för imorgon ska vi få gäster
som ska äta här och vi ska ha allmänt trevligt,det e ju midsommar.
Igentligen skulle vi fara te högheden men de blev inte pga olika skäl.
Men GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLA! ♥
Kunde inte ladda upp bilderna från telen idag men jag saknar mitt hår,
asså kolla så underbart de var..
typ liten eller nå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela