emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

PITEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Publicerad 2011-07-15 16:07:40 i mitt liv

Tjo,igår åkte jag te piteå halv elva på morgonen. Då for jag till min älskade vänn och älskling tjej Anna hon åt och vi såg på Långben filmen. Sen drog vi in te stan o träffa massa folk o var med dom hela dagen. Vi åt glass och massa slusch mummms! Sen så på kvällen åkte vi båt och så bada Disel,Arvid och Kevin ! GUD SÅ KALLT DE MÅSTE HA VARIT! Men vi åkte iaolafall båt och han som körde körde jätte fort så jag o mias syster typ dog i alla vågorna.. Halv elva på kvällen var jag hemma igen ;) nice day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela