emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Moa flyttar hit nästa vecka <3

Publicerad 2011-07-07 23:25:46 i mitt liv

hallåå! igår for jag te piteå på morgonen och var med Anna älskligen! vi gjorde inte så mycket åt korv o chilla med mia på stan.Sen kom Rögde o va med oss.Och halv ett gick vi te tandläkarn.. Då satte dom in min tandställning så nu har jag den i munnen och de skaver! När var klara där gick jag o Anna på stan ett tag till jag köpte nå örhängen o så klanta jag till mig på bikbok o rev ner värsta dyra armbanadet...och det gick sönder... Så kom mina föräldrar o hämta oss så åkte vi te älvsbyn. När vi hade fixat oss så var vi med Moa. Jag visade hon skolan och massa saker,så åt vi på aramo och sen bara chilla.Eller juste vi köpte ju chips :DD Vi börja fixa i husvagnen och starta en film sen sommna vi halv fem eller vad de var. Åsså imorse skulle Anna och Moa sova bort hela dagen så dom sov te två medans jag vaknade klockan tio typ. Så jävla söta dom e då dom sover ♥ Men då flickorna vakna gick vi ut och var med Rögde och Anton o bara tog de lungt på byn somvanling! Sen for brudarna hem :'( <3 Sen for Rögde,då var jag och Anton med ErickaGumman,ArvidBonden och SandgrenAlllleee jag o Ericka var galna vi körde raggen med cykel hahahaha <3  Och vi baka fem minuter kola och bara snacka skit har saknat dig gumman puss <3 

Nyss tog jag ett dopp i poolen gud så skönt de var +26 grader mummsss :') imorgon blir de att vara med Emmy o sen kanske Ericka <3 älskar er alla brudar ni e så underbara PÖSSSS!
FUNKAR INTE O LADDA UPP BILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela