emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Hoppas de blir bra emmy älskar dig

Publicerad 2011-07-01 23:51:05 i mitt liv

tje jag dör, jag hatar min fucking jävla fitt helvetes äckel kul bajs KROPPPPPP OCH MUN !!! o allt som har med mig att göra.


då jag vakna for jag te farmor,sen kom jag hem o sola lite ute så åkte jag bil med världens bästa man! sen var jag med emmy min snuttegummmeeepluttisbejbisälskling och agnes på byn! jag handla godis o en ring.sen for vi te mig o bada efter de åt jag o emmy sen var med wk o prata massa och for o sola 25 min på solariumet.sen åkte emmy hem o då följde jag o hälsa på mina släktingar från småland som har kommit upp o hälsa på.efter de träffa jag arvid o gustav ett tag helt okej dag.förutom två saker som inte gjorde min kväll.
en söt bild på mig o gulleplutt då hon och jag övernatta på balkongen för några dar sen ♥
ska försöka sova snart ska upp tidigt imorn massa stuff to do

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela