emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

hoho pdol, anna, disel o mia ;)

Publicerad 2011-07-29 23:37:08 i mitt liv

Så vart de jag kom te stan vid fyra då satt jag hos mia vid glassbaren te typ fem o vänta på anna,och så gick vi och åkte flygande mattan fyra gånger,så jävla kung! ;) satt o skrek ikapp med anna ahah! Sen var vi med Mia o Disel ett tag och halv åtta tog jag bussen hem,då gick jag te ica och köpte massa godis o gott sen for jag o mötte upp emmy och så köpte vi massa mera gott på emma's. Sen såg vi film o nu e jag hemma och ser en film med mamma o pappa mega myyyyyss! :D Saknar dig kom ihåg de :'( <3

BILD SOON

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-31 13:13:01

vilka dagar var du på pdol?? :))

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela