emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

hemma från norge

Publicerad 2011-07-28 18:45:26 i mitt liv

tjennah i fredags hade bror kalas sen på kvällen klockan sex for vi mot norge o var framme vid ett halv två på natten på nån camping.Vi har fiskat en hel del jag har fått min största fisk i hela mitt liv! Kommer bilder på den sen. Jag o min syster samla massa snäckor gud va fint de kommer bli med en liten snäckskål ;) haha. Och vi åkte nå korgar i narvik upp på ett berg de var jätte coolt ja gud de går inte och beskriva jag skriver mera sen då bilderna kommmer ! Ni får några nu :)
Det var helt galet fåren sprang omkring som typ vilda galningar,på vägarna
dom låg och sov i tunlarna och min syster gick i kapp o fota dom! :D
Bergen var större än vad jag trodde och vart man än kollade så var det
antingen flera stora berg eller en fjord!
här var i narvik då vi var uppe på berget
Den här märkliga fisken kom upp på min krok väldigt spännande liten sak.
Här var nedanför de stora vikinga museumet en flera år gammal båt från den tiden .
Och dom här delfinerna såg vi i havet vid flera tillfällen.En gång då stog
jag och fiska också trodde jag att jag skulle fiska upp en sånn! :o
Martin råka fiska upp en stor sjöborre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela