emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

De 5 senaste frågorna

Publicerad 2011-07-12 14:06:54 i mitt liv

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

Vems system kamera är det?? :)

min pappas men han använder den inte :D

sååååååå du är inte förlovad med anna eller va? ;o

asså jop men bara på skojj

hur märkte du att du blev lesbisk sötis? ;) och vad tycker du om Anna? ;D

jag är inte det och :D anna e så sjukt underbar älskar hon

Hej, hela den här grejen med din förlovning. Det är väl oseriöst? Eller är du både lesbisk och förlovad? Don't get me wrong, det är verkligen ingenting fel med att vara homosexuell, och du är otroligt stark som vågar gå ut med det, men jag har bara svårt att se det seriöst. Ser det mer som en typisk fjortis-söka uppmärksamhet- grej. Så min fråga, är det helt seriöst?

jag e ''förlovad'' på skoj med min bästa kopmpis, och jag älskar anna jätte mycket

äckel

men dudå? :o

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.

Kommentarer

Postat av: haha

Publicerad 2011-07-13 01:38:03

det är ju fan pinsamt. vilka offer tror att du är förlovad med en tjej? 1. du är typ 12 år? 2. hon är en tjej. 3. HAHAHA ork it

Postat av: william

Publicerad 2011-07-13 14:59:07

vilka roliga fråger;D



Skulle du vilja vara så söt och rösta på min bild på en Foto tävling:D?För det skulle vara jättesnällt:D

http://blackeys.blogg.se/2011/july/utkast-juli-12-2011.html#comment

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela