emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

varför skulle jag bli så misslyckad

Publicerad 2011-01-30 23:41:57 i mitt liv

jag ler på utsidan men ni vet knappast vad som döjer sig inom mig,
jag känner mig misslyckad och onödig,.
jag har varit med om mycket fast jag lär mig aldrig nånting
jag har hört allt för många rykten
jag vet inte vem jag kan lita på
jag har aldrig orken att stiga upp på morgonen om de inte vore för dig
jag vet inte om du älskar mig lika mycket som jag älskar dig
jag kände fler personer då jag inte var som jag är nu
jag har tagit emot mycket skitsnack och aldrig visat hur ledsen jag blivit egentligen
jag känner mig utstirrad om jag går förbi någon

ni får kalla mig vad ni för jag börjar bli ganska van
det är bara säga vad som helst jag har inga känslor och jag blir aldrig sårad*
jag orkar snart inge mera men vem fan bryr sig..
men jag har världens bästa vänner <3

Kommentarer

Postat av: Oliivia

Publicerad 2011-01-31 18:43:12

du är innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnte misslyckad för 1 öre <3<3 Du var världens bästa kompis när vi ummgicks det gick lite upp och ner men så ska de vara når man är bästisar :P <33<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<

Postat av: Oliivia

Publicerad 2011-01-31 18:43:35

du är innnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnte misslyckad för 1 öre <3<3 Du var världens bästa kompis när vi ummgicks det gick lite upp och ner men så ska de vara når man är bästisar :P <33<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela