emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

varför ska du vara så söt ♥

Publicerad 2011-01-18 19:23:05 i mitt liv

hejsan idag har jag värkligen bad day,håret kläderna min onda mage och skoldagen! Men ett stort ♥ till alla vänner som gör min dag älskade ni! jag har inte upptaterat på ett tag men idag var jag med dennis och jens och igår också nice det me söta människor! <33 Nu har jag sagt hela förra veckan och i går att jag ska göra tidiga klvällar dvs att jag ska gå o sova tidigt men gud så svårt de är,antingen så ringer nån eller så måste jag göra läxa elller så blir jag sittandes vid datorn o kollar facebook o bloggar osv.Men idag ska jag duscha sen sova och kanske rita bara för att de är så kul så ni får hade bäst tills jag bloggar nästa gång hade bäst

pussar från mig till er


som sagt bad day

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela