emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

baleetttt <3

Publicerad 2011-01-20 18:31:22 i mitt liv

hejhej nu försvinner alla dagarna till att plugga usch så jobbigt.
Idag hade vi matte prov och jag har inte pluggat nå men jag tror jag klarade allt eller de kändes som de.
Imorgon har vi so prov och jag tror inte de kommer gå så bra.För de e ganska svårt men man får ju hoppas på de bästa.Igår kväll beställde jag lite kläder kommer bli bra :) Men nu måste jag plugga ha de bäst alla söta.Och om de e någon som e född 1998 i lileå piteå eller älvsbyn och läser min blogg,så vill jag säga sök gärna till dansklass i piteå när ni ska börja sjuan,de e super kul.Ett hett tipps! ;) om ni vill fråga så kan ni skriva till mig på min msn [email protected] :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-22 13:37:20

jag ska kanske söka

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela