emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Tre-saker-testet

Publicerad 2011-01-22 14:55:00 i mitt liv

Tre saker jag inte förstår mig på: killar,killar,killar..

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: blommor,läxböcker och en teve.
Tre saker jag gör just nu: pratar med dennis på skype,sitter i min säng,lyssnar på music.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bo utomlands,skaffa barn,bli känd
Tre saker jag kan: stå på händer,dansa,ha kul.
Tre saker jag inte kan: flyga,multiplikationstabellen och gå på händer..
Tre saker jag gillar att se på: snygga killar, my sweet 16 teen, simpson
Tre saker jag skulle vilja lära mig: flyga,multiplikationstabellen,inte vara så lättskrämd,kunna engelska.
Tre saker jag tycker om: min underbara vän hannaöhman,melon godisar och alla andra vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela