emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

tack så mycket älskar dig <3

Publicerad 2011-01-09 00:02:30 i mitt liv


jag vill först tacka dig för att du finns.Du är den bästa jag någonsin har träffat, vi kan prata om allt och vi har jätte roligt då vi är med varandra önskade att de fanns fleera som du.Ena dagen kan vi vara värsta ovännerna och andra dagen bara löser de sig.Du är en syster för mig,hjälper mig om jag har de svårt och jag försöker iallafall hjälpa tillbaka enfast de inte går så bra alltid,vi tänker likadant och säger samma kommentarer till saker samtidigt,kanske inte så coolt men jag tycker de är ett täcken på att man känner varandra bra.Du är den underbaraste människan jag har träffat i mitt livJag villl att du ska finns där hela livet,fast vi bråkar ibland och så men jag kommer ändå alltid älska dig lika mycket.                                                                                                                                               Om jag ska säga detta till någon och värkligen mena de så är de till dig jag älskar dig Hanna Julia Öhman <3


Kommentarer

Postat av: hannaöhman :)<3

Publicerad 2011-01-09 19:30:05

nemen gud så gulligt :') jag älskardig dig syster, kmr alltid finnas här för dig <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela