emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

SKOLA,DANS O SKRISKOR

Publicerad 2011-01-10 20:29:35 i mitt liv

hej bloggen,idag for jag till skolan halv åtta och kom fram halv nio,för att byta om till årets första balettlekton.Var inte så taggad till att ha belett första timmen men så var de,vi hade balett då och så har vi fått alla nya övningar.De var jätte kul att starta om igen och jag var inte så jätte ovig.Men sen iallafall ahde vi fyra till vaniliga lektoner och så fick vi tre prov,usch för mina lärare alldså ger prov första veckan som vi ska kunna till på torsdag,menmen.Jaja sen gick jag på stan med klara och jag köpte två bhar och ett par örhängen nicenice.När jag kom hem så åt jag sen for jag till isen och åkte skriskor,har inte åkt på jätte länge men de var super kul så jag gjorde minst 50 piruetter.Och när jag kom hem var jag jätte yr för jag hade snurra så mycke,men mamma tog nå kort så ni får väl se nån gång :) Nu tänkte jag dricka varmchoklad med marsmallows och starta en film ! :D puss :*
JUSTE NI FÅR JU INTE GLÖMMA BORT ATT JAG FYLLER ÅR IMORGON :))



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-11 16:33:51

är du inte med nicole längre

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela