emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

samla poäng och få gratis Tuggummin ! ;D

Publicerad 2011-01-30 13:33:10 i mitt liv

jag är medlem på tuggummin.se som jag redan har berättat lite om, man blir medlem super enkelt klicka här Tuggummin.se sen är de bara att börja samma poäng,För att samla poäng kan man delta i undersökningar,spela spel besöka andra hemsidor och massa massa mera,de är i alla fall super enkelt så jag tycker alla ska bli medlem!
Just nu är det  13 832 medlemmar! men de ska bli fler!
klicka på länken för att bli medlem direkt http://www.tuggummin.se
om ni har några frågor så kan ni skriva till http://www.tuggummin.se/kontakt.php
såhär kan de se ut när du ska beställa dina tuggummin,de är super enkelt man kollar hur mycket poäng man har sen är det bara att lägga till i kundvagnen eller vad man ska säga,och jag har hört att de är snabb leverans tid. Så än en gång bli medlem! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela