emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

ni tror fan jag orkar med all skit från allt och alla?

Publicerad 2011-01-04 22:44:45 i mitt liv

japp kom hem från en filmkväll nu,med d folk! ja och jag har blekt håret och klippt mig,sjukt najjs var de dåh! mjo säg vad ni tycker,sjäv som sagt tyckte jag de blev phett azm!
Och folk som bara klagar och inte gillar mig och allt de där,ja nu behöver inte ens kolla på min blogg,och kommentera alla inlägg med fula kommentarer osv.Orkar inte ta all skit. PLUS att jag ändå sluta blogga,kommer bli svårt men så är de.

Kommentarer

Postat av: emmapettersson <3

Publicerad 2011-01-05 00:27:36

nej gör fan it det :(

sluta inte blogga ;)) <3

Postat av: ....

Publicerad 2011-01-06 16:50:36

nej sluta inte blogga, du har ju bra blogg. snälla fortsätt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela