emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

jag är värd bättre än så?

Publicerad 2011-01-02 14:50:51 i mitt liv

jag var iallafall med hanna på nyår och vi hade jätte kul! Klockan tolv gick vi ut och kolla på raketer.Åsså hahah sprang vi till älvsby rondellern och tp dampa loss,phett azm.Men sen spela vi  ölpoker,de gick bra jag tror jag vann! :D aja jag orkar it skriva nå mer om de,men vi hade grymmt kul iallafall!! :DD Idag ska jag vara med hanna vet inte vad vi ska hitta på med hon ska byta rum idag ;) nu blir min blogg lixom bara tråkigare och tråkigare men ni får ha tåla mod,till att våänta med att jag ska skriva.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
gårdagens klääääder! myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela