emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

ändå vara känd, tp modell

Publicerad 2011-01-08 22:22:57 i mitt liv

hej hej sitter här med min katt i mitt utmublerade rum har tp inga möbler kvar,de är bara vi två och jag hör hur glad hon är.Hon ''purrar'' rigtit högt och stryker tassarna mot mina händer och bara myser.Medans jag lyssnar på musik.Ja började fundera och jag vet inte vad jag ska göra i mitt liv asså i framtiden och så  förutom att jag vill bli en känd rik modell och bo i Hollywood.Asså ja fatta jag känd miljonär i Hollywood och modell jag e ju så snygg så.Aaa man kan ju alltid ha sina drömmar iallafall! och nu fes katten hejdå :D

Kommentarer

Postat av: Amanda Jönsson

Publicerad 2011-01-08 22:35:34

Du ska inte bry dig om vad alla kommenterar, det är din blogg ,alltså dina val om vilka bilder du lägger ut osv. Så slösa inte tid på idioterna som inte har ngt liv :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela