emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

weedsel ;D

Publicerad 2011-02-26 14:29:57 i mitt liv

igår efter skolan for jag moa, nicole, kotten och jazmine på subland och åt curry ocg kyclin mackor :D
sen gick moa o kotten på coop o handla godis och jag nicole o jazmine på gottis o lite på stan,
sen då vi kom tillbaka till skolan hade moa åkt te sundsvall och de var bara ja
o nicole som stanna te halv sex och hade kul på skoooolan :D<3
Men ialla fall så tog jag bussen som var hemma halv sju så då hade jag en timma att sminka mig duscha och
väla kläder,och fråga mamma.Allt gick bra jag var klar vid sju tideen sen gick jag ner och gnällde på mamma
om att få åka te vidsel,och de gick bra ,jag fick fara dit.Jag mötte upp erica och jossaan på busstationen
och vi  gick och handlade lite godis o gotta te bussresan, bussen gick halv åtta,och vi var framme åtta.
Det var ändå ganska ycke folk,helt lagomt.Det som var dåligt de var detta bandet som spelade som bara skrek
så man hörde inte ens vad dom sjöng,och jo ante fick migrän stackar :(<3 men annas var allt helt okej.
Tog tyvärr inga bilder,eller jo lite men de var inte med min kamera ;(
Utan er hade de inte blivit lika bra Tack för en lyckad kväll Erica och Jossan :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela