emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

tänk alla gånger jag drömt att du har varit här

Publicerad 2011-02-02 13:12:49 i mitt liv

Tjotjo hemma idag igen,har sett lite på Alfons Åberg sjukt skön kille hhaha.
Och mamma baka nå gott bröd igår som var jätte gott så jag har mumsat i mig massa sånt! hah igen.
Åh jag har så dålig humor idag eller så är de  bara att jag är glad,va vet jag ? =)
Tror jag kommer på skolan imorgon,men vi får se hur de blir.Saknar klasskompisarna :'( (snyft)
Nu ska jag starta en film som jag och syster kan se,skriver senare puss :*
och juste jag tar ju inte så mycket bilder då jag e sjuk så de blir mest gammal bilder.

bilder från då vi sov på skolan förra året :*

Kommentarer

Postat av: kajsasandberg

Publicerad 2011-02-02 15:53:48

sv: det är elin eklund :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela