emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

skulle ta kort med zappo men de gick inte så bra

Publicerad 2011-02-05 20:36:54 i mitt liv

här höll jag på att tappa hon
hon drog ner min tröja och jag blev rädd så de vart västa minen
här ser de ut som hon ska spy
här vart sötast på zappo men jag såg störd
hahah hon klöste mig på den bilden ↑
aja får väl fota hon nån annan gång då hon har tid
men här e lite gammla bilder från förra vintern som jag tog då
mina katter kan då aldrig ha öppna ögon! åhh less
haha bamse räcker ut tungan o kollar på zappos rumpa, sött ;)
no life jag har ikv,ska duscha nu hejjs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela