emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

pigg o glad de e underbart!

Publicerad 2011-02-10 22:28:54 i mitt liv

Idag har skolan vart okej,jag var jätte pigg för jag gick o la mig så tidit igåt runt nio tiden,skönt.
Och efter sju tiden idag for jag och var med hanna ellen och johannes riktigt nice!
Imorgon så har vi en timmas balett sen massage och sen modern, kul.
Sen efter skolan ska jag fara till dennis och sen kommer han te älvsbyn <3 :)
hade inte tagit nån bild idag så jag gjorde bara om en gammal :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-11 15:15:10

varför ska man komentera om du inte ens svarar på dom!!!!!! :@

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela