emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

klart jag ska svara på kommentarer,förlåt

Publicerad 2011-02-11 22:24:39 i mitt liv

tjoobra gott hold haha nej men hej,.
Idag var skolan ganska chill,vi dansa jätte mycke till och med på rasten.
Efter skolan så gick jag o mötte upp älsklingen,och vi drog te han o såg film.
Vi såg orphan,åsså jag tycker den e så sjukt bra,dock e de en skräckis men jag fattaren å då e den bra!
Sen tog vi bussen te byn o gick och åt pizza sen te mig och sen for han nyss hem .. :( <3
tack för ännu en underbar dag med dig dennis <3
en bild från då vi dansade :D<333 sötaste klassen på ch!
haha sofi och amanda har ritat ;) tack för den,jag e elefanten o de står
Efterblivna
Elefanten
Emma
och lånade biderna av amanda

Kommentarer

Postat av: Nadja Holm

Publicerad 2011-02-20 04:13:18

Den äger! Det är min favorit film hittils. (:

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela