emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

har levigt i fjorton år och jag har några att tacka

Publicerad 2011-02-08 22:15:38 i mitt liv

ETT STORT TACK TILL :
Min familj alla vet att familjen är jobbig ibland,men de är dom som har skapat mitt liv och dom e
Hanna Öhman min alldra bästa vän och syser
Olivia Jackobzon min föredetta bästa vänn jag har kännt hon sen sexårs åldern !
Jimmy Greus du har betytt sjukt mycke i mitt liv,
Tobias Rånes en underbar vänn som jag har super kul tilsammans med, bästavän.
Och min pojkvänn har inte kännt dig länge men du e fucking amzing!<3
Älskar er alla och de hoppas jag att ni vet de,utan er vet jag inte vad de hade vart av mig idag.
så inlägget blir lite roligare så får ni bider;
bara för att jag hade tråkigt då dom andra dansa
1000000 kyssar /emma <3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-09 19:32:27

Naww : ) </3 saknar dej: p måste ha en såndär galen kväll som vara vi kan : D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-09 19:32:44

Naww : ) </3 saknar dej: p måste ha en såndär galen kväll som vara vi kan : D

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-11 18:34:45

//Olivia ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela