emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

dennis hääär !! :D

Publicerad 2011-02-04 23:42:10 i mitt liv

tjobre! idag på skolan så gjorde jag inte ett skit typ, det ända som var bra var lunchen .. Och den smakade piss ^_^
. sen tog jag och emma bussen till älvsbyn där hon fick se hur min pappa bodde. Efter det så tog vi halv 6 bussen till weedsel, vi träffade alexandra,  jennifer och någon moa som emma känner på bussen :D . Vi pratade lite med dem sen somnade vi :O . när vi var framme hade Therese alltså min syster gjort nån konstig mat, men den var god :) . Efter maten sa såg vi film och myste.
Men nu ska jag och emma mysa lite och sen film , sen sova.
Godnatt <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela