emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

varför ser man bättre ut i svartvitt????

Publicerad 2011-04-25 01:43:24 i mitt liv

Hejsan idag då jag vaknade så fixade jag mig i två timmar, ovanligt?
Sen ringde Linus och då gick jag ut och var med han o massa folk.
Sen så kom Anna Karin och Lina till älvsbyn så då har jag vart med dom och
Vicky hela kvällen,sjukt kul vi har haft men lite sorligt för muppen o några andra
kasta massa vatten på oss mitt på storgatan så mitt hår vart kawwseh!!
INTE OKEJ MEN VI GJORDE TILLBAKA!!!
Hahah ja sen gick vi och köpte kladdkaka och satt o åt den med händerna,hahah mitt i stan ;)
Sen mot kvällen for vi till mig och fixade oss och alla testade mina balettkläder åhh sötnosar jag har till vänner! ♥
Mmmm sen ahha skulle annakarin o lina hem så då skulle jag o Vicky gå o ge igen på dom som kastade vatten,
men de gick inte så bra vi kom oss bara till tågstationen.Då satt vi istället o prata om att vara olyckligt kär o grejer..
Sen klockan tolv var jag tvungen att fara hem odå bakade jag massa choklad bollar,en smet på 140 negerbollar
inte illa,men de blev bara 9 stora och en jätte stor.Så dom ska vi äta imorgon då vi ska grilla,gud va kul ;)
Åhhhhå gamla tider <3<33<3<3<3<33<33<3
åh idag fick jag höra din röst jag blir så underbart glad varenda gång !
Du tittade på mig och såg att jag fanns snälla glöm inte bort att du e underbar..
Och jag finns alltid om du vill prata eller behöver gråta ut i min fammn.
Varje gång du tittar på mig hoppar mitt hjärta, de är galet ♥

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2011-04-26 17:03:03

lilla gumman, jag har svaret på "varför se alla bilder så mycke bättre ut i svartvitt"

du ser för jävlig ut annars, om du inte redigerar dom :)

ha en bra dag,spara på sminket så slipper slösa pengar på fondation :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela