emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

miss you

Publicerad 2011-04-30 14:27:38 i mitt liv

jag pallar inte mer orkar inte vara här vill inte leva i fängelset där jag bor,vill inte leva här i skiten!
Varför händer allting mig???!! ;'( <3
nu har jag fixat mig,vet inte vad som händer ikväll men de e ju valborg så nå eld :!
ni får kalla mig vad ni vill för jag börjar bli ganska van
det är bara säga vad som helst jag har inga känslor och jag blir aldrig sårad*
jag orkar snart inge mera men vem bryr sig igentligen..

Kommentarer

Postat av: Lisa :D

Publicerad 2011-04-30 16:38:16

men emma :( <3

Postat av: Matilda G och Ella S

Publicerad 2011-04-30 17:25:34

så söt du är :)<3

Btw, grymt fin blogg! :)

Postat av: .....

Publicerad 2011-04-30 22:14:14

hurredu...asså,jag vill inte dömma dig eller nå...men har du tänkt på att du också kommenterar/har kommenterat ngn?

Men asså du är en grymt söt tjej åde,skit i alla dumma kommentarer..

Men tänk på att aldrig kommentera ngn annan då.

men som sagt,du är jättesöt,och tänk på att behandla andra som du själv vill bli behandlad..

ett litet tips bara..

Postat av: hej

Publicerad 2011-05-01 15:04:39

det är helt och hållet du själv som har gjort så att du mår som du mår. det är dina egna handlingar som har satt dig i denna situation.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela