emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

life is hard

Publicerad 2011-04-22 02:37:15 i mitt liv

livet är inte lätt allt med kärlek o skit,jag pratade med en kompis idag...
allt skulle nog vara lättare om alla bara var vänner inga j**la förhållande och sånt
tänk vad bra allt skulle vara om alla var vänner eller nå..nej jag vet inte

Mitt liv har startat i skit jag e bara fjorton år har haft jätte stor vänskps krets eller va de heter,
har haft underbara pojkvänner och helt underbara bästa vänner men allt bara skiter sig
på grund av rykten... folk som läker så fort dom får höra nå,sen så förvränger dom de 100 gånger
nej nu e jag less tack för att jag har några riktiga vänner som finns o lysnnar! ♥

Före jag träffa ****** hade jag ett dåligt förhållande
Före jag träffa vicky hade jag ett dåligt förhållande
sen så tänkte jag "fan, de här koimmer aldrig gå"
var typ krossad efter skiten
tänkte PRECIS som dig
men då träffa jag vicky
å nu e jag gladare än ngnsin.
Så du ser, hur illa de än känns så kommer även du hitta den som älskar dig mer än allt annat
å bryr sig om dig, stöttar dig genom alltFöre jag träffa ****** hade jag ett dåligt förhållande
sen så tänkte jag "fan, de här koimmer aldrig gå"
var typ krossad efter skiten
tänkte PRECIS som dig
men då träffa jag ******
å nu e jag gladare än nognåsin.
Så du ser, hur illa de än känns så kommer även du hitta den som älskar dig mer än allt annat
å bryr sig om dig, stöttar dig genom allt
Ingen,ingen ingen kan trycka ner mig, jag är stark som jag är.
Jag har vart med om hemska saker, sånt som gör världen till ett sjukt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela