emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

christinaskolan...

Publicerad 2011-04-18 12:18:47 i mitt liv

Otroligt bra dag igår,Jimmy ringde vid tio och väckte mig.Då fixade jag mig sen for till han ett tag.Vi såg
film och busade haha! Sen mötte jag upp Arvid,Erik och Petter på frasses.Då for vi och köpte Paower King stavning?
hahh ah och klättra på den fontänen vid turklövern! Omg så kul haha sen så tappade Petter sin mjukglass den
var typ full,aww stackarn.Vi lekto också i Lomtjärn och cykla omkring i byn.Sen skulle jag hem och äta (åt ändå inget) Men så då cykla dom hem med Petter oså,sen cyklade dom tillbaka till sibylla och då gick jag dit då var even Johan där! Kul kul! Alla tre cyklade hem till arvid och vi låg o softade på hans balkong o grejer! Sjukt soft ♥


Och för er som inte vet för jag sa att jag skulle berätta en sak för ett tag sen,men nu har jag slutat på christina skolan kommer aldrig mer gå där för jag ska efter påsk lovet börja i älvsbyn,men lugn jag kommer och hälsar på mina älskade vänner! Så i fredags fick mina närmaste vänner och lärare rosor! Ett stort tack till alla som gjort så jag kunnat vara kvar ett tag efter händelsen, ni e så underbara! 1000 pussar och kramar till Anna Högberg,Erica Lundberg ! Nicole Westerlund, Jazmine Murphy,Mia Jawad,Annakarin Ruisniemi,Jennifer Söderberg,Frida Strandberg och Mira Renberg! och såklart ett mega tack till min starka familj! +alla andra som hjälpt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-21 15:25:03

vad har hänt? jag är jättenyfiken. tycker också synd om dej...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela