emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

Svar på kommentar ;D

Publicerad 2011-04-18 11:44:48 i mitt liv

1.Nej vi har inte bråkat vi eller vi bara inte vänner nu,men förhoppningsvis snart för hon e en sjukt fin tjej på alla sätt åhh helt amazing girl,sknar hon! Men du e söt!<3
2.Det e många orsaker till att jag slutade dansklass vill inte ta de i bloggen!
3.Niklas Lundgren och Emil Henriksson,Lill-Erik och nån jag inte kände sen var de Arvid Kalsson, Henrik Karlsson,Erik Karlsson,Petter Efternamn?,Linus Lidström och ingen mer tror jag!
4.Saknar dig och älskar dig  kom hem snart !♥

Kommentarer

Postat av: hannaöhman :)<3

Publicerad 2011-04-18 19:42:09

om du saknar mig varför frågar du aldrig om vi kan hitta på nå då? :/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela