emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

NYSTRAND I MITT ♥ : )

Publicerad 2011-04-16 23:58:35 i mitt liv

Min kväll har varit otroligt bra! Började med att jag for till Nystrand där jag mötte upp massa folk, även Emma var med. Vi grillade lite och sen skulle pojkarna bada basta och bada badtunna, så jag och Emma satt och kollade på. Tio minuter efter så var vi less, så vi + Linus & Erik tog fyrhjulingarna och körde en sväng. Då väcktes sommarkänslorna upp, det var så sjukt härligt :) Sen vände vi om och körde tillbaks till pojkarna, när vi kom dit så träffade vi Niklas och dom, det var också nice. Men tiden gick fort och klockan blev mycket.. var tvungen att säga hejdå till mina underbara vänner, kommer inte träffa dom på väldigt läääänge. När vi stog där och kramades så kände jag hur mina tårar började rinna ner för kinderna, kunde inte hålla tillbaks dom. Sen när jag vände om för att börja gå hemåt så började jag gråta, sjukt mycket. Jag saknar dom redan så sjukt jävla mycket, även fast jag bara har varit utan dom i en timma typ. Fattar inte hur jag ska klara mig utan dom.. så jäkla fina dom är! ♥ (inte bara dom, utan alla ni andra också). 

Lånade texten från Ericas blogg orkade inte skriva haha,för nu håller jag på att sommna,men du e jätte fin erica en av dom bästa jag lärt känna och vi har kommit varandra så nära på kort tid FINA BARN KAN INTE FÖRKLARA!<3
men iallafall var vi ju i nystrand och så när Erica for så stog vi vid bad tunnan och nästan alla badade..Då sa Hento om du badar Emma så badar jag haha jag tvivlade såklart först men sen så hoppade jag och Henke i med kläderna,omg hah men it fan hoppa hento i för de hahaaa åhh sjukt kul dag måste göras om boys and gilrls!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-17 11:25:02

Aw, så fin du är gumman. Jag både saknar ock älskar dig! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-17 13:20:57

vilken niklas var det och alla dom andra? ;-)

Postat av: natalie

Publicerad 2011-04-17 23:19:24

varför slutade du dansklass? du var ju så duktig! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-18 10:16:48

Har du och Hanna bråkat är ni inte vänner längre? Ni som var så söta med varandra=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela