emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

något jag stör mig på..

Publicerad 2011-04-08 00:29:24 i mitt liv

När föräldrar inte låter mig eller kompisar ha ett eget liv! familj/släkt oså och falsaka vänner läser min blogg & säger oftast allt jag skriver till min mamma & pappa, så dem har koll på mig. Så jag kan inte skriva vad som helst.. Men jag gillar inte när min mamma och pappa tar för mycket ansvar om mig.Som en kväll min mamma ville inte att jag skulle dra ut eftersom hon tror jag ska festa osv. Dem borde själva veta hur det är att vara tonåring, man vill gå ut, man vill ha kul, man vill umgås med folk!!! Jag är ingen jävla nobody som sitter och läser hästtidningar på kvällarna eller nå sånt, vad är det inte människorna vill förstå?!! Jag vet nog att ni har också samma problem, att era föräldrar ger er UTEGÅNGSFÖRBUD. Det är det värsta jag vet utav allt! Usch usch usch... Jag ruttnar utav det, jag äter helre en människa! Nejmen varför låter ni mig inte leva mitt liv, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-09 17:20:00

dom är bara rädda om dig, var glada att dom faktiskt bryr sig om dig, nån dag kanske du behöver deras stöd och då är du nog glada över att dom finns där för dig :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-10 13:34:08

Asså gud,jag håller med,man får seriöst damp på sina föräldrar då dom tror att man ska göra nå helt jävla sjukt,fast man bara ska ut med några;O

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-10 22:45:03

föräldrar e jobbiga ibland!

Postat av: Kristin

Publicerad 2011-04-12 17:52:50

Dom bryr sig faktiskt om er, tänk på det!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela