emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

isen lossnar från vattnet ;)

Publicerad 2011-04-26 21:44:55 i mitt liv

Tjooooo idag var första dagen på älvåkra,sjukt hemskt dom proppa mig med arbete ojojjojojo,vissa lärarae -,-
Har saknat alla på älvåkra sjukt sköna personer,men ni på ch saknar er 1000000 gånger om men kommer te piteå imorgon,deni! ♥ Blir mest troligt tandställnings mätning imorgon med! :D Gud e de normalt att vilja ha tandställning :? hahah efter skolan stanna jag på byn med Arvid,RUTAN,Sanna,Johan,Erik,Jesse mfl.. ;D Sötaste folket i norrbotten o grejer grymmt soft kväll.Vid sex for vi till Arvid o åt glass körde fyrhjuling o grejer! ;)
Btw jag var vid älven idag och isen bara forsar iväg med strömmen,kul att se på faktist ;)
Hade bra för nu ska jag äta glass chokladbollar och saaft !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela