emma öberg

läs om mig och mitt händelserika liv!

awesome helg!

Publicerad 2011-04-10 22:39:34 i mitt liv

i fredags stanna jag i piteå efter skolan då for jag o Jazmine till öjebyn och åt,
sen for vi till Anna och var med hon.Vi fixade oss sen gick vi ut.Vi var på stan ett tag
eller ett bra tag,sen gick vi till dehär sale i stan,tp nån slags ungdomsgårddiscogratisfikagodissak!
hahah men de var kul haha man fick kondomer! :') o it bah en! vill dit på nästa fredag.Jamen sen
gick vi hem till Anna och åt mackor och pratade massor.Sen dagen efter gick jag o anna på stan ett
tag sen for jag hem klockan ett och då for jag på massa kalas hos farmor,jenny och linus!
De gick väl ganska bra,mycke fika! mm sen på kvällen for jag till Arvid och var med han Eric,Erica,
Erik och nån Johan eller nå! :) vi badade badtunna och bastade och gick promenader,vilda promenader
ahhhahha nej men sen for jag och Erica till hon vid tolv,så åt vi mackor och gick till hennes
farmor och mös hela natten!!! <3 Mmm sen vaknade vi vid tolv och då åt vi mackor,hahah mycke mackor!
Men ja då åt vi soo sagt mackor ode frukost typ,sen for jag hem och städade hela mitt rum,tummen upp på de!
Ah vid fem for jag och träffa söt Robin,vi pratade lite :') sen for han hem och åt då gick jag till Jimmy,Bob var också dära vi kolla på nån random film,som vanligt förstod jag ingenting haha,så kan de vara! :D Sen kom
Robin och Felix på byn igen vi snacka lite mera skit och handlade godis och så! nu är jag hemma och
äter världens godaste flingor mummmmssss! <3
och på frdag ska ni få veta en sak... !  ;(
godaste flingorna ever,de e choklad när man bitersönder dom ;D
N
varför ska du vara så underbart vacker snäll och allt de funkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag skriver om mitt liv, de handlar om mig helt enkelt ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela